Med support-programmet ISL Light er det muligt at overlade styringen af en computer til en medarbejder fra Revisionsaktieselskabet Ib Rohde. Revisionsaktieselskabet Ib Rohde har nu udvidet muligheden for at hjælpe sine kunder med anvendelse af IT og programmer. Det er nu muligt, at en medarbejder kan overtage styringen af en computer hos kunden via internettet. Det er nemt at anvende og muliggør, at såvel kunde som supportmedarbejder kan se det samme på skærmen.

Sikkerhed
Når man anvender ISL Light, etableres forbindelsen med et unikt nummer, som kun kan anvendes af kunden og supportmedarbejderen. Når forbindelsen bliver afbrudt, kan nummeret ikke anvendes igen. Dette sikrer, at systemet ikke kan misbruges. Samtidig skal kunden acceptere, at computeren fjernbetjenes, og ISL Light kan derfor ikke anvendes uden kundens forudgående accept.

Hurtig igangsætning
Der skal ikke installeres noget på de computere, som skal fjernbetjenes. Det eneste brugeren skal gøre er at downloade en fil fra vores hjemmeside. Når denne fil aktiveres, er man klar til at anvende mulighederne i ISL Light.

Fordele for kunden
Med muligheden for fjernsupport af en computer kan en kunde hurtigere få løst et problem, og samtidig kan kunden følge med i betjeningen af computeren.

Ansvar
Revisionsaktieselskabet Ib Rohde erstatningsansvar er i enhver henseende begrænset til skader opstået direkte i forbindelse med, eller som direkte følge af, handlinger udført af firmaets medarbejdere på kundens pc. Revisionsaktieselskabet Ib Rohde er i intet tilfælde ansvarlig for driftstab, avancetab, følgeskader, tabt arbejdsfortjeneste eller andre indirekte tab. Tab af data anses for indirekte tab.

Download fjernsupport her...